Google

söndag 15 april 2012

Medarbetare sökes till G+ World.

Eftersom G+ World växer för varje vecka som går, så söker jag nu en medarbetare som är villig att lägga några timmar i veckan på att skriva på bloggen och lägga upp det på sidan på G+.
Mitt mål är få tag på någon som brinner för Google+ och vill samarbeta nära med mig.

Du bör ha dessa egenskaperna:

Genuint intresse för G+.
Hänga med på vad som händer på G+ vad det gäller nyheter på sajten.
Kunna skriva på begriplig svenska och gärna på engelska.
Klara enklare bildredigering.
Sist men inte minst, viljan att sprida och lyfta G+ World till nya höjder för de som läser bloggen och sidan på G+.


För mig personligen skulle det vara enormt kul att ha någon att bolla ideér med. Samt kunna öka aktiviteten på både bloggen och G+ World-sidan.

Känner du att detta vore något för dig så hör av dig på min mail: anders@gplusworld.se

Med vänliga hälsningar.

Anders Stolt


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar